Blog-arkiv

fredag den 25. maj 2012

Rabarbertærte :'D





 Tærte med rabarber fra haven, og massere af sukker på toppen ;) <3


 Mens jeg ventede på at den have været i ovnen var jeg ude for at tage nogle billeder af naturen (min have), og man kan helt klart mærke at sommeren er kommet!

Hai bloggen!
Her er det færdige resultat. Flødeskummen lavede vi istedet for cremefraiche, som vi desværre ikke havde. Min hjemmebagte rabarbertærte blev virkelig lækker. Og vi nød den halve tærte som der var tilbage, dagen efter, hvor den også bestemt var yderst fantastisk!
Jeg elsker simpelthen helt forfærdeligt at bage, og det gør mig vel en smule glad det med at bruge tid på, at lave noget som bliver lækkert og andre folk godt kan lide. Og denne her tærte kan helt klart anbefales at lave hvis man er lidt lun på rabarber og søde sager ;) Den er heller ikke så forfærdelig svær at bage, men dejen den skal dog stå i køleskabet i en time, så det kan jo godt være at man ikke lige har tid eller ikke gider at bruge så lang tid på at vente. Opskriften fandt jeg på Arlas hjemmeside, og jeg vil ligge et link nedenunder:
Arlas rabarbertærte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar