Blog-arkiv

torsdag den 28. juni 2012

Mobile Crash!! // Typisk...




Hai bloggen!
Mig og min lillebror var ude i haven for at spille bold i det dejlige solskinsvejr, men kæresten kommer forbi i dag, så jeg skulle have mobilen ved mig hvis nu han skulle ringe. Da jeg så går hen for at hente min mobil har jeg mobilen i den ene hånd og bolden i den anden hånd. Min lillebror synes så, at han skulle slå bolden ud af hænderne på mig, men da han gør det rammer han så den anden hånd hvor jeg holder min mobil i, og mobilen flyver ud af hænderne på mig! (lyder vildt.. flyver ligefrem...) Og nu ser min skærm så sådan ud. Jeg var lidt bange for at min skærm ikke ville virke mere eller at mobilen ikke kunne bruges mere, men vi har testet den, og den kan stadig reagerer når man trykker på den, så det er jo godt. Så nu har jeg bundet den ind i det der jeg ikke kan huske hvad hedder (tynde plastik man kan pakke mad ind i...) :D Fuck jeg føler mig dum... lool... husholdningsfilm eller noget xD ligemeget! jeg pakkede den ind i det for at jeg ikke skal få glas over det hele. Så nu må vi se hvad jeg finder ud af angående ny mobil. Men hallo, vejret er skøønt ;D
Knus mig.

2 kommentarer:

  1. Husholdningsfilm, ja :-*
    Altså, lillebrødre..... Så må du til at spare sammen til den iPhone (!!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja... kunne ikke lige huske hvad det hed :-*
      Det har jeg skam også tænkt mig! :D nu gider jeg ikke alt det andet lort mere... haha xD

      Slet