Blog-arkiv

torsdag den 10. maj 2012

Draw something! 



Hai bloggen!
Okay, da jeg var mindre elskede jeg Pokémon. Jeg så det hele tiden og var vildt fascineret af de forskellige skabninger. Så her ser vi en skabelon jeg har tegnet til en af figurene, kaldet Bulbasaur :D Ved ikke om nogle af jer kan huske denne lille nuttede, grønne, hunde-plante ting, som havde en form for kæmpe løg på ryggen? men ihvertfald elsker jeg at tegne så derfor havde jeg da lige lyst til at tegne min version af ham! Han er super cute. Så om et par dage, eller mere, ligger jeg mit færdige resultat ud og deler det med jer ;)
Glæder mig til at høre hvad i synes <3



Okay, when I was younger I loved Pokémon. I saw it all the time, and was really fascinated by the various creatures. So here we see a template I have subscribed to one of the characters, called Bulbasaur: D I don't know if some of you may remember this little cute, green, dog-plant thing, and he had a kind of giant onion on his back? But anyway, I love to draw so I just wanted to draw my version of him! He is super cute. So in a few days or more, is my final result posted on my blog and I can share it with you guys;)
Looking forward to hear what you think <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar